Yksi taisteli päätyyn asti. Kuvassa Oulujoen Kokoomuksen ständi vaalikylässä lauantai-iltana 12.6. Kiitokset myös loppuillan nuorten tukijoukoille!

Me, vanhat kokoomuslaiset, kiitämme ja kehotamme pitämään voimissaan nyt vallitsevan vahvan yhteistyöhengen jatkossakin!

OULUJOEN KOKOOMUKSEN HALLITUKSELLE

Kuntavaalit on nyt pidetty ja Kokoomukselle tuli menestys. Äänestäjille, ehdokkaille, puolueelle ja sen paikallisjärjestöille kuuluu iso kiitos kovasta ja uhrautuvasta työstä saada ihmiset ymmärtämään, että vain yritysten menestys tuo tuloja yhteiskunnan pyörittämiseen.

Oulujoen Kokoomus sai hyvillä ja luotettavilla ehdokkailla kaikkien aikojen parhaan tuloksen: KUUSI JÄSENTÄ VALTUUSTOON. Juha Hänninen (2001), Mari-Leena Talvitie (1231), Jarmo Husso (738), Matti Matinheikki (669), Hanna Haipus (564) ja Erika Taube-Säkkinen (536). Varavaltuutetut: Sebastian Stenfors (272), Esa Kauppi (228), Veli-Pekka Pohjola (220), Ari Takanen (211) ja Tero Väyrynen (205)

Me, vanhat kokoomuslaiset, kiitämme ja kehotamme pitämään voimissaan nyt vallitsevan vahvan yhteistyöhengen jatkossakin.

Oiva Savela, Esko Kurvinen, Sakari Pesämaa, Erkki Knuutila, Eero Koskelainen, Jorma Yypänaho, Martti Turkka, Heikki Pesämaa ja Timo Karhu