Eero Koskelainen, Oulujoen Kokoomuksen pitkäaikainen jäsen, lähti vaatimattomista olosuhteista Pudasjärven Hetekylästä. Työelämä alkoi hanttihommista, mutta uransa Eero loi eristäjänä. Eeron tinkimättömän työnteon, innovatiivisen ajattelun ja eteenpäinpuskevan asenteen luomuksena syntyi Kymppieristys, ja työpaikkoja sadoille ihmisille.

Samaan aikaan Eero on vaikuttanut aktiivisesti yritystoimintaan Oulussa, laajentaen teollisuuden pariin muillekin mantereille. Myös seuraava sukupolvi on omaksunut Eeron aktiivisen otteen yritystoimintaan ja kehittämiseen, jatkaen Eeron työtä yrityksen parissa menestyksekkäästi.

Eero on ollut alusta saakka aktiivinen Oulujoen Kokoomuksen vaikuttaja, hengen luoja ja uusien jäsenten hankkija, tukien Kokoomuksen paikallisyhdistyksen nousua yhdeksi suurimmista Oulun alueella.

Edellä mainitut syyt ovat olleet vahvana perustana hakiessamme Eerolle Yrittäjäneuvoksen arvonimeä. Iloksemme saimme juhlistaa tämän vahvistumista helmikuussa Presidentti Sauli Niinistön vahvistettua arvonimen.

Oulujoen Kokoomus onnittelee lämpimästi tuoretta yrittäjäneuvosta ja toivoo, että saamme nauttia aktiivisesta ja innostavasta yhteistyöstä vielä vuosien ajan.