Nuoruuteni vietin Haukiputaalla josta sittemmin oululaistuin käytyäni varusmiespalveluksen. Opiskelun ohessa ajauduin pian järjestötoiminnan pariin niin vapaa-ajan järjestöissä, kuin Oulun Kokoomusopiskelijat ry:ssä jonka myötä liityin puolueeseen vuonna 2007.

Poliittisen vaikuttamisen aloitin yliopistoyhteisössä ylioppilaskunnan edustajiston varajäsenenä, päätyen ylioppilaskunnan hallituksen puheenjohtajaksi vuonna 2010. Vietin vuoden Helsingissä Suomen ylioppilaskuntien liiton hallituksessa ja palasin työskentelemään ylioppilaskunnan pääsihteerinä vuodet 2012-2013.

Työskentelin media-alalla urheilulähetyksien parissa muutaman vuoden ja olen juuri aloittanut toiminimiyrittäjänä saman työn ympärillä.

Työn ja opiskelun ohella olen toiminut paikallisyhdistyksissä ensin Tuhatkunnan piirissä ja sittemmin Oulujoen Kokoomuksessa. Toimin myös Pohjois-Pohjanmaan Kokoomuksen hallituksen varajäsenenä.

Kuntavaaleissa saamani runsaan sadan äänen myötä pääsin mukaan lautakuntatyöhön hyvinvointilautakunnan varajäsenenä ja Business Oulun johtokunnan varajäsenenä.

Olen juuri paluumuuttanut kotiseudulle entisen Haukiputaan alueelle.

Muuna vapaa-aikana harrastan meripelastustoimintaa, moottorikelkkailua ja pidän itseäni aktiivisena myös muissa järjestötoiminnassa.

Olen ehdokkaana seurakuntavaaleissa KATSE kohtaa arjessa -valitsijayhdistyksessä Haukiputaan seurakunnassa.