Olen syntynyt Oulussa. Lapsuuteni vietin Nokelassa ja nuoruusvuoteni Alppilassa. Nuoruusaikana kesät vierähtivät niin Utajärvellä kuin Posiollakin. Myöhemmin kesät menivät kesätöissä siivoillessa ja ammattikouluaikana tätä tehtiin myös viikonloppuisin.

Työurani aloitin sähkölaitteiden kokoonpanijana pienessä yrityksessä, josta myöhemmin siirryin elektroniikkatehtaaseen. Siellä vietinkin noin 17 vuotta. Ura lähti tuotantotyöntekijästä, jolloin päädyin luottamustoimintaan ensimmäisen kerran työn parissa. Tuolloin toimin työsuojelussa useamman vuoden ja myöhemmin myös työsuojeluvaltuutettuna. Siirryin kunnossapitopuolelle ja samalla aloin opiskella työn ohessa tietotekniikan insinööriksi. Seuraavana toiminkin vaativien johtamisjärjestelmien parissa laatuinsinöörin tehtävissä ja esimiehenä tuotannossa. Siinä samassa vierähti pari kautta ylempien toimihenkilöiden pääluottamusmiehenä ja jokin aika myös johtoryhmässä. Tämä työ päättyi, kuten monella muulla tuohon aikaan, eli tehtaan toiminnot siirrettiin muualla pois suomesta.

Tuossa kohtaa jatkoin opiskeluja ja suuntasin opiskeluni pelialaan, joka oli juuri alkamassa Oulussa. Samalla olin perustajajäsenenä pelialan tukijärjestössä Oulun toimintaan. Muutaman vuoden työttömyyden aikana olin monessa mukana ja kehittämässä useampaakin yritysaihiota ja aktiivisesti mukana silloisen Oulun Yritystakomon toiminnassa. Samalla päädyin toimimaan aktiivisesti Kokoomuksessa ja pääsin myös Oulujoen Kokoomuksen hallitukseen mukaan.

Sen jälkeen olen toiminut Yrityskonsulttina paikallisessa yksityisessä yrityshautomossa ja saanut laajan näkemyksen pienten kasvavien yritysten haasteista ja kompastuskivistä. Samalla olen mukana myös muutamissa yritysten hallituksissa. Olen ollut mukana edellisisä kuntavaaleissa ja sieltä päässyt lautamiehen luottamustoimeen. Lisäksi toimin nykyisin Oulujoen Kokoomuksen puheenjohtajana, kunnallishallituksen jäsenenä, sekä Kokoomuksen KH-kokouksissa kunnallisjärjestön valitsemana jäsenenä. Olen toiminut myös useammassa vaaleissa toimitsijana.

Tulevaisuudessa on aikeita olla mukana seuraavissakin kunnallisvaaleissa. Oulu sai lisää haasteita Koronan myötä, vaikka niitä on ollut etuudestakin ihan riittämiin. Joka tapauksessa paikallispolitiikka on se, jolla voidaan vaikutta asuinoloihin, elinkeinoon, terveydenhuoltoon ja vapaa-aikaan yms. paikallisesti. Näissä on aina parannettavaa ja järkeistettävää.